دانستنی های دنیای گیم و Gaming

اگه به بازی و گیم و همچنین دنیای بی نظیر ویدیو گیم علاقه داری ما رو دنبال کن

دانستنی های دنیای گیم و Gaming

اگه به بازی و گیم و همچنین دنیای بی نظیر ویدیو گیم علاقه داری ما رو دنبال کن

بازی های اینده ی ps5

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۳۷ ب.ظ

Ratchet & Clank: Rift Apart

سازنده: اینسومنیاک گیمز

از زمان راه اندازی مجدد اولین بازی Ratchet & Clank که در سال 2016 روی PS4 (و یک فیلم همراه داشت!) در سال 2016 راه اندازی شد ، طرفداران به دنبال یک بازی کاملاً جدید در این حق رای هستند. و پسر ، آیا رویاهای آنها پاسخ داده شده است Ratchet & Clank: Rift Apart یک ماجراجویی کاملاً جدید است که به دنبال دو نفره پویا از ابعادی چندگانه به نظر می رسد و ابزارهای جدیدی در زرادخانه خود دارند. یک لومباکس زن نیز وجود دارد که ظاهر می شود ، اگرچه هنوز نام او را نمی دانیم. آیا می توانیم گزینه قهرمان اصلی دیگری ، به سبک Assassin's Creed Syndicate را ببینیم؟

 

Back 4 Blood

سازنده: استودیو Turtle Rock

Back 4 Blood به جز نام Left 4 Dead 3 است و ما 100٪ برای آن هستیم. با گذراندن مدتی با آلفا ، می توانیم به طرفداران Left 4 Dead اطمینان دهیم که همان گیم پلی دیوانه وار متمرکز بر تیم ، سبک متمایز و شخصیت بلند در Back 4 Blood بازگشت. همه آنچه که ما از Turtle Rock on Back 4 Blood دیده ایم ، نشاط خالص و دلتنگی است که به شکل یک نسل جدید زامبی تعاونی نسل بعدی است و کاملاً نمی توانیم صبر کنیم تا در PS5 همکاری کنیم.

 

Outriders

سازنده: People Can Fly

 

اگر Doom و Mass Effect را با هم مخلوط کنید چه اتفاقی می افتد؟ خوب ، به نظر می رسد Outriders ، IP کاملاً جدیدی از طرف People Can Fly (Gears Judgment / Bulletstorm) است و توسط Square Enix منتشر شده است. این نیروها دارای نیروهای بیگانه تاریک و شوم علیه انسانیتی است که ناامید به زنده ماندن است. اما یک پیچ و تاب وجود دارد. بشر پس از غیرمعمول شدن زمین در تلاش است تا در یک سیاره جدید به نام Enoch ساکن شود ، اما طوفان انرژی عجیبی که آنها آن را The Anomaly می نامند ، توانایی های قدرتمندی به همه آنها هدیه داده است. این اواخر فصل تعطیلات با PS5 وارد بازار می شود ، بنابراین انتظار داشته باشید که این عنوان عنوانی باشد.

 

Gran Turismo Sport

سازنده: Polyphony Digital

از زمان ورود Gran Turismo Sport به PS4 ، طلسم کوتاهی بوده است ، اما یک دلیل وجود دارد که در بالای این لیست از بازی های احتمالی PS5 آینده قرار دارد. مقاله Wired مربوط به سال گذشته توضیح می دهد که نویسنده باید چند بازی را بر روی devkit PS5 آزمایش کند. یکی از آنها شامل ، و من نقل قول می کنم ، "نسخه ای از Gran Turismo Sport که سونی آن را انتقال داده بود." این مورد برای نشان دادن قابلیت های جدید لمسی کنترلر PS5 ، حرکت از رانندگی روی خاک و مسیر ، مورد استفاده قرار می گرفت. در حال حاضر ، صرفاً برای یک آزمایش فنی ، حمل و نقل بازی کمی هدر خواهد بود ، بنابراین انتظار داریم که GT Sport در آینده در آینده به PS5 برسد.

 

Hitman 3

سازنده: IO Interactive

مرگ در انتظار است. مأمور 47 در نسخه آینده Hitman در سه گانه World of Assassination بازگشت. ما در آخرین نمایشگاه PS5 سونی شاهد یک تریلر جدید هستیم که تأیید می کند سال آینده روی کنسول بعدی خواهد آمد. گفته می شود که مامور 47 در "صمیمی ترین و حرفه ای ترین قرارداد حرفه اش" شرکت می کند. در یک پست وبلاگ PlayStation ، عنوان شده است که "سهام زیاد است و وقتی همه چیز گفته شود ، نماینده 47 و دنیای اطراف او دیگر هرگز مثل قبل نخواهند بود." به نظر می رسد یک نتیجه گیری بسیار چشمگیر در انتظار است.

 

Deathloop

سازنده: Arkane Lyon

ما اولین نمایش مناسب خود را از گیم پلی Deathloop در طول نمایشگاه Future of Gaming سونی دیدیم ، و به نظر می رسد که برای ارائه برخی اقدامات ترور با ارتعاشات Ground Hog Day در حال شکل گیری است. Deathloop از سازنده مجموعه Dishonored ، دو قاتل رقیب را می بیند که در یک حلقه زمانی قفل شده اند و هشت هدف برای از بین بردن آنها وجود دارد. کلت ، یکی از قاتلان ، برای بیرون بردن اهداف بسیار بی اشتیاق است ، در حالی که به نظر می رسد جولیانا می خواهد آنها را از آسیب محافظت کند. ما می بینیم که برخی از مبارزات اول شخص با عناصر فوق العاده طبیعی به نظر می رسد و ما را مشتاق یادگیری بیشتر می کند. در حال حاضر قرار است این انحصار به صورت اختصاصی برای PS5 باشد و به PC نیز عرضه خواهد شد.

 

Rainbow Six: Quarantine

سازنده: Ubisoft

به جای اسپین آف از نسخه بسیار موفق Rainbow Six Siege ، این یک چیز جدید و کمی بیش از حد طبیعی است. شما هنوز هم به عنوان اپراتور Rainbow Six بازی می کنید ، اما به جای دشمنان انسانی ، وظیفه خواهید داشت نژاد کاملا جدیدی از انگلی را که نژاد بشر را آلوده می کند ، از بین ببرید. در این صورت شما در تیم های سه نفره فعالیت خواهید کرد و در مسابقات PvE بازی می کنید که در آن محیط با این دشمنان جدید ترسناک و نسبتاً سریع پر شده است.

 

Far Cry 6 

سازنده: Ubisoft

در جزیره گرمسیری یارا قرار دارد ، ورودی بعدی حق رای Far Cry می بیند که شما به عنوان یاران دانی روخاس بازی می کنید ، یک مبارز چریکی که در برابر دیکتاتوری حاکم بر ملت مقاومت می کند. گفته می شود که یک جزیره "گیر افتاده در زمان" است ، شما مبارزان خود را در تلاش برای آزادی این جزیره از دست ظالمانه خود ، آنتون کاستیلو (با بازی Giancarlo Esposito) هدایت می کنید. ما هنوز چیز زیادی در مورد گیم پلی بازی نمی دانیم ، اما بدون شک کمک دیگری به بازی Far Cry برای اکشن های دنیای باز ارائه می دهد.

 

God of War: Ragnarok 

سازنده: استودیو Santa Monica

راگناروک می آید. بله ، God of War Ragnarok در حال رخ دادن است و قرار است در سال 2021 بر روی PS5 قرار بگیرد. در جریان ویترین بازی های سونی ، در یک اعلامیه کوتاه تبلیغاتی تیزر تبلیغاتی کوتاه اما تحریک کننده غاز ، صدای کریتوس وجود داشت که می گفت "زمان نزدیک می شود ، شما باید خودتان را آماده کنید ". اوه God of War: Ragnarok قرار است سال آینده میلادی اکران شود و احتمالاً ما را کاملاً به سفری سوق خواهد داد.

 

 

منبع: Gamesradar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۰
mohsen kermani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی