دانستنی های دنیای گیم و Gaming

اگه به بازی و گیم و همچنین دنیای بی نظیر ویدیو گیم علاقه داری ما رو دنبال کن

دانستنی های دنیای گیم و Gaming

اگه به بازی و گیم و همچنین دنیای بی نظیر ویدیو گیم علاقه داری ما رو دنبال کن

بهترین بازی های ps5 که امروز می توانید بازی کنید

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ب.ظ

 

بهترین بازی های PS5 در حال حاضر از ماجراهای خانوادگی دوستانه با شخصیت های سرگرم کننده طلسم گرفته تا کشمکش های شخص ثالث با گرافیک زیبا. خواه یک ویترین هیجان انگیز از کنترلر DualSense PS5 و توانایی های آن داشته باشید و یا یک شوتر اول شخص جدید و اکشن برای بازی از آن استفاده کنید ، PS5 چیزی برای شما دارد.

خانواده سیستم های PlayStation همیشه یک کتابخانه گسترده از بازی ها داشته اند ، با هزاران انتخاب برای بازیکنان برای انتخاب. سونی همچنان از عناوین جدید و انحصاری استقبال کرده است ، بنابراین PS5 تنها مکانی برای تجربه عناوینی مانند Demon’s Souls یا Astro's Playroom است.

 

 

PS5 به قفسه های فروشگاه برخورد کرد ، بنابراین هنوز تعداد زیادی بازی در راه است. به لطف سازگاری جامع سیستم با حالت رو به عقب ، می توانید بهترین بازی های PS4 را در PS5 انجام دهید. چه بخواهید موارد دلخواه کلاسیک خود را به کنسول جدید بیاورید و چه حس اینکه در گذشته غرق شوید ، توانایی انجام این کار را با PS5 خواهید داشت.

ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد بهترین بازی های PS5 اطلاعات کسب کنید و مشخص کنید که کدام عناوین برای شما بهترین هستند.

 

در حالی که پیتر پارکر دور است ، در سراسر شهر نیویورک زیپ می زند ، بد گناهان را می زند ، و زندگی شخصی و خانوادگی خود را طی می کند در حالی که به عنوان یک ابرقهرمان وارد زندگی شخصی خود می شود.

اگر برای یک چالش واقعی آماده هستید ، در حال حاضر بازی Demon's Souls مورد علاقه کلی ما برای PS5 است. این بازی با یک سبک بصری زیبا و جدید ، یک حالت فریم با فرمت بالا و برخی از تغییرات کیفیت زندگی ، ضمن حفظ حلقه منحصر به فرد چالش برانگیز ، اما راضی کننده ، نسخه RPG اقدام وحشیانه وحشیانه 2009 را از همان ابتدا تصور می کند ، زیرا نسخه اصلی را بسیار خاص می کند.

برای معرفی عالی آنچه PS5 توانایی آن را دارد ، علاوه بر اجزای سازنده یک پلتفرمر خارق العاده برای کل خانواده ، عنوان بسته Astro's Playroom یکی از بهترین ماجراجویی هایی است که هرکسی می تواند خارج از سیستم داشته باشد جعبه

به راحتی می توان Call of Duty: Black Ops Cold War را برای هرکسی که تیرانداز را دوست دارد توصیه کرد. این کمپین تبلیغاتی براق و براق را از عناوین Call of Duty گذشته می گیرد و آن را با یک مجموعه کامل از گزینه های چند نفره و همچنین بازگشت به داستان کلاسیک Zombies بازی ها برای اندازه گیری درگیر می کند. این صدای بلند ، پر زرق و برق و پر از ضربات شبه هالیوودی است ، همه با اتصالات مهمی به عناوین قبلی Black Ops که طرفداران از آن قدردانی خواهند کرد.

 

بهترین بازی های PS5 که امروز می توانید بخرید

1. Demon’s Souls 

یکی از بهترین و چالش برانگیزترین بازی های PS3 با یک نسخه بازسازی شده فوق العاده در قالب PS5's Demon's Souls از Bluepoint Games و SIE Japan Studio بازگشت. این عنوان به عنوان یک عنوان پرتاب برای دارندگان مشتاق PS5 معرفی شد ، دارای حلقه های جدید ، زره پوش ، سلاح و مواردی به نام "غلات" است که مقاومت موقت در برابر اثراتی مانند سم یا خونریزی را ایجاد می کند. گذشته از چندین مورد اضافی مانند این ، و همچنین گیم پلی گسترده و پیشرفت های گرافیکی و بصری ، این بازی شامل تغییراتی در ویژگی های اصلی و همچنین ویژگی های جدیدی بود که طرفداران قدیمی می توانستند از آنها قدردانی کنند و بازیکنان جدید با دیدن آنها هیجان زده می شوند.

بازیکنان وارد دنیای تاریک Boletaria می شوند ، که در ابتدا توسط یک موجود قدرتمند مورد حمله قرار گرفت و به عنوان قدیمی شناخته می شود. جهان تقریباً توسط "مه عمیق" و همچنین قدرتهای قدیمی نابود شد. اگرچه سرانجام پیر قدیمی به خواب رفت و بیشتر بولتاریا از آسیب نجات یافت ، پیر با بیدار شدن مه به بولتاریا از خواب بیدار می شود. کسانی که وارد Demon's Souls می شوند ، به یک ماجراجوی تبدیل می شوند که با هدف شکست دادن یکی دیگر از قدیمی ها برای ایجاد صلح در پادشاهی ، وارد مه می شوند.

Demon's Souls بسیار دشوار است ، دارای عناصر فانتزی تاریک ، نبردهای ناامید کننده و لحظات رضایت بخشی است که هنگام تکمیل آنها احساس تسخیر جهان می کنید. همچنین عناصر چند نفره را به روشی مبتکرانه در بازی تک نفره خود گنجانده است. این هیچ شباهتی به بازی های دیگری که در PS5 بازی خواهید کرد نیست ، اما این یک بازسازی شایسته از بازی است که باعث می شود سالها آینده شاهد تغییر آرپیجی های تاریک باشیم.

 

 

2. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

 

مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالس ادامه مرد عنکبوتی مارول است که مایلز مورالس را دنبال می کند ، قهرمان دیگری که خود را گزیده عنکبوتی با افزایش ژنتیکی می بیند و قدرت هایی مانند پیتر پارکر به او می دهد. او به عنوان یک قهرمان نوپا هنوز در حال آموختن اطلاعاتی است که به معنای محافظت از شهر است. هنگامی که پیتر مجبور است برای کمک به دوست دختر مری جین با پوشش خبری به عنوان عکاس خود ، به خارج از کشور راه یابد ، مایلز برای انجام وظایف خود به عنوان مرد عنکبوتی تنها مانده است.

نتیجه یک سفر هیجان انگیز است که می تواند به عنوان یک ورود سینمایی جدید به دنیای مرد عنکبوتی دو برابر شود زیرا مایلز فریبنده تلاش می کند تا تلاش خود را به عنوان محافظ جدید شهر ارائه دهد. او خود را درگیر معاملات با The Underground ، یک گروه تروریستی مبتنی بر فناوری می داند که علیه شرکت انرژی راکسون انتقام می گیرد. او همچنین خود را درگیر برخورد با Rhino شرور ، The Tinkerer و یک سری رازها می داند که با تبدیل شدن به یک قهرمان در نظر مردم هارلم ، به آرامی آشکار می شود.

این یک پیگیری الکتریکی از بازی Marvel's Spider-Man با حرکات ، ماموریت های جدید و شاید بهترین قهرمان امسال در Miles Morales است که طرفداران کمیک از هر لحظه لذت خواهند برد ، به خصوص به لطف عملکرد تحسین برانگیز آن در PS5. مایلز مورالس هم یک حالت وفاداری با ردیابی پرتوی همه جانبه برای بازتاب و نورپردازی واقع گرایانه را ارائه می دهد و هم حالت عملکردی را برای چرخش وب 60 فریم در ثانیه فراهم می کند.

 

3.  Assassin's Creed Valhalla 

آخرین ورود در مجموعه Assassin's Creed که مدتهاست در حال انجام است ، یک زمینه قبلا دست نخورده را برای دوازدهمین قسمت مهم آن بررسی می کند: 873 بعد از میلاد ، یا حمله وایکینگ ها به انگلیس. این یک مهاجم وایکینگ به نام Eivor دنبال می شود ، که خود را به زودی درگیری بین نظم معبد و اخوان قاتل گیر می کند. این ماجراجویی جهان باز از قالب شناخته شده گذشته بازی Assassin's Creed پیروی می کند ، زیرا Eivor زن یا مرد به جنگ پادشاهی آنگلوساکسون می پردازد.

این یک محیط جذاب است که بازیکنان را به سمت خود می کشد ، با انتخاب گسترده ای از سلاح ها از جمله شمشیر ، پرچین و دو دست با قطعات منحصر به فرد دنده. عقاب چشم انداز به شکل "اودین دید" برمی گردد و ایور یک همراه حیوان را با زاغ سینین دریافت می کند که می تواند به عنوان ابزاری برای جستجوی هر منطقه مورد استفاده قرار گیرد. این بازی به انواع مختلفی از مأموریت ها و فعالیت های اختیاری و همچنین یک مرکز توزیع اصلی تقسیم شده است که بازیکنان می توانند به عنوان پایگاه به آنجا بازگردند در حالی که اطلاعات بیشتری در مورد وایکینگ ها و انگلیس به طور کلی کسب می کنند. ایور در طول سفر خود مهارت ها و توانایی های جدیدی را نیز فرا خواهد گرفت.

در Assassin's Creed Valhalla فعالیت های مختلفی برای انجام وجود دارد ، از جمله "نبردهای رپ وایکینگ" به صورت پرواز ، جنگ دریایی ، شهرک سازی و نبردهای فتح. این عنوان گسترده ای است که بازیکنان زیادی را به چالش می کشد و به خصوص در PS5 بسیار عالی است.

 

4.  Astro's Playroom 

هر PS5 همراه با یک نسخه از Astro's Playroom به عنوان یک عنوان بسته بندی شده ارائه می شود. تقریباً همانطور که نینتندو تصمیم گرفت Wii Sports را با کنسول Wii خود اضافه کند ، سونی شامل یک اتاق Play Astro از قبل نصب شده با هر سیستم است و قطعاً تصمیم درستی برای این کار بود. این بازی جالب platforming به دنبال Astro ، همان ربات کوچک با شکوه PSVR's Astro Bot Rescue Mission است که در بخشهای مختلف PlayStation 5 در چندین دنیای منحصر به فرد جستجو می کند. این ماجراجویی خوشحال و ناخوشایند به شما اجازه می دهد تا مناطق مختلفی را با مضمون قسمت های مختلف PS5 جستجو کنید ، همه در حالی که ویژگی های مختلف کنترلر DualSense را امتحان می کنید.

در سراسر هر منطقه ، Astro می تواند به لباس هایی بپردازد که به نمایش توانایی های کنترل کننده کمک می کند ، مانند یک لباس میمون که به شما امکان می دهد از محرک های سازگار یا یک توپ استفاده کنید که از صفحه لمسی برای حرکت استفاده کنید ، یک توپ Super Monkey Ball. در این راه ، Astro بیش از 60 نمایش مختلف را از کل تاریخ PlayStation کشف کرده و همچنین به کنسول سونی و تکرارهای داستانی آن در طول سال ها اشاره می کند. این یک بازی 6 ساعته است که دستیابی به آن نیز یک پلاتینوم ساده است ، اما از لحظه روشن کردن PS5 تا پایان بازی لبخند را بر لب خواهد داشت.

 

 

5.  Dirt 5 

یکی از اولین عناوین اتومبیلرانی PS5 ورود شایسته ای به سری Colin McRae Rally است - در واقع چهاردهمین مسابقه - در قالب Dirt 5. این همچنین هشتمین بازی Dirt برای بازیکنان دنبال کننده این سری است و اولین تلاش بعدی آن است. -gen ارزش آن را دارد که پرش شود ، حتی اگر بیشتر از طرفداران Mario Kart یا Forza باشید. این بونزا مسابقه آفرود شما را به دنبال انواع مختلف مسابقات مختلف از جمله مسابقات یخ و آفرود می برد. رویدادها در مکان هایی از چین تا شهر نیویورک برگزار می شوند ، مناطق مختلفی برای مسابقه کم ندارند. همچنین یک اتومبیل برای همه وجود دارد ، خواه سوار بر اتومبیل های رالی دهه 80 تا Super Lites یا Unlimited باشید. شما اتومبیل های معمولی ، حشره دار ، سوسک و کامیون دارید که باید با آنها رقابت کنید ، همه با عشق ارائه شده و کاملاً خارق العاده به نظر می رسند.

این بازی دارای طیف گسترده ای از حالت های مختلف نژادها و همچنین یک گزینه شغلی است که دارای رقیبان Bruno Durand و Alex Janicek است که به ترتیب توسط نولان نورث و Troy Baker به عنوان مربیان راننده صداپیشگی می کنند. Dirt 5 بهترین مجموعه ای است که وجود داشته است و رانندگی قابل توجهی را برای هر کسی که حتی از راه دور به این ورزش علاقه مند است ارائه می دهد. در اینجا کارهای زیادی برای انجام و دیدن وجود دارد و این یک بازی عالی است ، حتی برای کسانی که تازه وارد این مجموعه شده اند.

 

6.  Devil May Cry 5: Special Edition 

 

داستان خانواده اهریمنی Sparda در یکی از بهترین ورودی های سریال Devil May Cry از زمان تاسیس آن ادامه دارد. این بازی در ابتدا آخرین نسل خود را آغاز کرد ، اما به عنوان انحصاری نسل بعدی بازمی گردد که Vergil شرور را به عنوان یک شخصیت قابل بازی در کنار مجموعه ای از بازی های جدید و عملکرد بسیار چشمگیر و ارتقا-مرتبط با زیبایی ، اضافه می کند.

مانند Devil May Cry 4 ، بازیکنان بار دیگر شکارچی شیطان Nero را کنترل می کنند که هم بازوی شیطانی او و هم شمشیر Yamato را به سرقت برده است. او منبع افزایش قدرت شیطانی را در Red Grave City (و همچنین منبعی برای فردی که بازوی او را دزدیده است) را در یک درخت اهریمنی به نام Qliphoth کشف می کند. همانطور که مردم را برای سرقت خون آنها می کشد ، نرو دانته و تازه وارد V را درگیر تلاش برای نابودی Qliphoth در ریشه های آن و همچنین دیو به نام Urizen می کند که به نظر می رسد در مرکز همه چیز باشد.

بازی در نقش Dante ، Nero و V سه سبک بازی منحصر به فرد را در این بوفه از نبردهای باشکوه هک اند اسلش ارائه می دهد که برای الکترونیک و هوی متال ساخته شده است. افزودن Vergil به ترکیب ، محتوای جدیدی را برای پخش و همچنین راهی برای لذت بردن از سبک بازی جایگزین او اضافه می کند. با گزینه های ردیابی اشعه ، حالت عملکرد 120 فریم در ثانیه و حالت های جدید Bloody Palace و Legendary Dark Knight ، نسخه ویژه DMC5 روش های جدید زیادی را برای بازیکنان برای تجربه این کلاسیک مدرن ارائه می دهد.

 

7.  Call of Duty: Black Ops Cold War 

آخرین ورود سری Call of Duty به همان اندازه انفجار پذیر است. مبارزات تک نفره مانند تماشای یک فیلم پرتحرک هالیوود است ، همانطور که در جنگ سرد در دهه 80 اتفاق افتاد. این کار گروهی از ماموران را دنبال می کند که برای مشارکت در بحران گروگان گیری در ایران فردی را به نام قاسم جوادی و آرش کدیور دنبال می کنند. به نظر می رسد قبل از اعدام یک "پرسئوس" مسئول وقوع بحران بوده است. رئیس جمهور ، رونالد ریگان ، گروه ویژه ای را با تلاش های سیاه برای پیدا کردن پرسئوس سازمان می دهد ، از جمله یک عامل معروف به "بل" که بازیکنان نقش او را بر عهده دارند. همانطور که بل ، داستانی در حال وقوع است و به یک منطقه شبیه به نردبان جیکوب تبدیل می شود و یکی از جذاب ترین داستان های Call of Duty در سالهای گذشته است.

با گرفتن گنگ و جنگ رضایت بخش ، داستان Call of Duty به حالت های چند نفره تقسیم می شود که همزمان با Call of Duty: Warzone است. این همان چیزی است که بازیکنان سال به سال انتظار خواهند داشت ، اما به لطف پیشرفت های نسل بعدی بسیار کامل تر و رضایت بخش تر. علاوه بر این ، حالت Zombies با داستانی برمی گردد که از تداوم "Tag der Toten" پیروی می کند. این اولین تیراندازی است که می خواهید در PS5 بازی کنید و ارزش هر ثانیه از وقت شما را دارد.

 

8. Godfall

 

پلی استیشن 5 دارای یک RPG اکشن اختصاصی کنسول به صورت Godfall است و ناامید کننده نیست. بازیکنان در دنیایی خیالی با پنج قلمرو مختلف زمین ، آتش ، آب ، هوا و روح واقع شده اند و برای جلوگیری از آخرالزمان نقش عضوی از شوالیه را بر عهده می گیرند.

بر اساس انواع مختلف "Valorplates" ، با استفاده از پنج مجموعه زره پوش مختلف ، بازیکنان می توانند بر تیغه های دوتایی ، قطب تیر ، چکش جنگی دو دستی ، شمشیر بزرگ دو دست و کلمه بلند مسلط شوند. سفارشی سازی اضافی از طریق Valorplates و Augments دیگر برای تغییر نحوه بازی هر کلاس شخصیت ایجاد می شود ، که به کسانی که می پرند می توانند بازی را بیشتر مطابق با سبک بازی خود تنظیم کنند. این بازی با کنش های نرم و صاف ، سینمایی و همچنین مفاهیم "looter-slasher" که بازیکنان را به شکست دشمنان برای غنیمت بهتر ترغیب می کند ، با تمرکز بر حملات نظامی و برخی جدال های جدی.

علاوه بر این ، Godfall گزینه های تک نفره و همچنین همکاری با حالت های رها کردن و رها کردن را ارائه می دهد که کاربران را ترغیب می کند تا به کمترین میزان بازی یا هر زمان که دوست دارند بازی کنند و سپس از آن خارج شوند. همین امر باعث می شود که گروه های کوچک بتوانند PS5 خود را امتحان کنند و ببینند چه پیشنهادی دارد.

 

10. Sackboy: A Big Adventure

روح LittleBigPlanet با بازی Sackboy: A Big Adventure به PS5 بازمی گردد. این spinoff Sackboy را دنبال می کند زیرا او در یک سری از سطوح 3D platforming شرکت می کند تا دنیای گسترده ای از مواد مختلف را کشف کند. این platformer اوقات خوبی است که نه تنها ماجراجویی با یک بازیکن را امکان پذیر می کند ، بلکه Sumo Digital برای چهار نفر با هم بازی می کند. این ممکن است دیگر از ابزارهای ایجاد سطح که LittleBigPlanet با آن شناخته شده نیست ، اما در هسته اصلی آن ، شامل طراحی سطح لذت بخشی و تعداد زیادی برای دیدن و لذت بردن است.

Sackboy باید سفر کند تا Vex شیطانی از ترساندن مردم دوست داشتنی Craftworld جلوگیری کند. برای انجام این کار ، شما باید پنج سیاره مختلف را تکمیل کنید ، و در سطوح مختلف در این بین حرکت کنید. هر منطقه شامل سطوح منحصر به فردی از نظر موضوعی برای تکمیل است ، در عناوینی مانند Super Mario Odyssey یا بازی های Crash Bandicoot مدرن. Sackboy: A Big Adventure مخلوطی از همه چیزهایی است که ما در مورد LittleBigPlanet و موارد دیگر دوست داشتیم ، با کلکسیون های فراوان برای جمع کردن ، ترکیب موسیقی و اکتشاف ، و لباس های مختلف Sackboy برای کشف آنها.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۵
mohsen kermani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی