دانستنی های دنیای گیم و Gaming

اگه به بازی و گیم و همچنین دنیای بی نظیر ویدیو گیم علاقه داری ما رو دنبال کن

دانستنی های دنیای گیم و Gaming

اگه به بازی و گیم و همچنین دنیای بی نظیر ویدیو گیم علاقه داری ما رو دنبال کن

PS5 بخریم یا Xbox Series X ؟

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۰ ب.ظ

PlayStation 5 و Xbox Series X و Series S دیگر کنسول های نسل بعدی نیستند! آنها کنسول های نسل فعلی هستند و به صورت مرتب در دسترس هستند.

اما کدام یک را باید بخرید؟ و کدامیک را می توانید خریداری کنید؟

این یک سوال پیچیده است که لایه های زیادی برای تشریح وجود دارد. پاسخ این است که، بستگی دارد. آیا شما تلویزیون 4K دارید؟ آیا مشترک Game Pass هستید؟ آیا شما طرفدار Halo هستید یا طرفدار God of War هستید؟ آیا بازی های Bethesda را دوست دارید یا بازی های Naughty Dog؟

 

 

نظر Mark Serrel

در این مورد بسیار سخت فکر کردم و من کاملا مطمئنم که در نهایت به Xbox Series X و PlayStation 5 خواهیم رسید.

من به عنوان یک مالک 4K LG OLED ، علاقه ای به Xbox Series S ندارم ، علی رغم اینکه این طراحی را دوست دارم. این واقعیت که این کنسول از بازی های 4K پشتیبانی نمی کند ، من به جای آن سری X را انتخاب خواهم کرد.

من گمان می کنم که سری X بهترین انتخاب برای بازی های کراس پلتفرم این نسل باشد و Game Pass یک سرویس باورنکردنی است ، بنابراین برای من ، X X Series X یک الزام است. من عاشق این هستم که چگونه بازی های نسل آخر را با نرخ فریم فوق العاده بالا با کیفیت 4K اجرا می کند. مدتی طول می کشد تا عناوین نسل بعدی حتماً بازی کنند و این یکی دیگر از موارد مهم فروش برای من است.

من همچنین برای خرید PS5 نیز اقدام خواهم کرد - احتمالاً نسخه دیجیتال. من سالهاست که یک نسخه جعبه ای از یک بازی ویدیویی خریداری نکرده ام ، علیرغم اینکه در استرالیا کمی ارزان ترند. من راحت هستم که همه بازی هایم روی یک هارد ذخیره شود و هزینه پایین تر نسخه دیجیتال را دوست دارم.

کدام کنسول را اول میخرم؟ بستگی دارد که من صادق باشم. به احتمال زیاد اگر می توانم PS5 را تحویل بگیرم - صرفاً به این دلیل که می خواهم نسخه بازسازی شده Demon's Souls را بازی کنم. اما من می خواهم Xbox Series X را همزمان یا بلافاصله پس از آن بدست آورم.

نظر Steph Panecasio

فکر می کنم در این مرحله تصمیم گرفتم نسخه دیجیتالی پلی استیشن 5 را دریافت کنم ، اما نه در زمان عرضه. اعتیاد به مواد مخدر بسیار گسترده است و من از تماشای درام جنگ کنسول لذت می برم ، اما ترجیح می دهم صبر کنم تا تهیه آنها کاملاً ضروری باشد - PS4 و Xbox One X من هنوز هم می توانند کار را به اندازه کافی خوب انجام دهند و من هنوز دلیلی برای ارتقا ندارم.

بنابراین بله ، وقتی این کار را انجام می دهم ، ابتدا Playstation را انتخاب می کنم. از نظر تاریخی من هر دو را دریافت می کردم ، اما وقتی صحبت از کنسول ها و بازی ها می شود ، مجبورم از احتکار کننده باشم (شما به شخصی که به طور غیر قابل توضیح هفت نسخه فیزیکی از The Witcher 3 دارد) نگاه می کنید.

با انتخاب تنها یک کنسول (حداقل برای شروع) من فضای زیادی را در کابینت تلویزیون خود صرفه جویی می کنم - آیا اندازه این موارد را دیده اید؟ و با انتخاب مدل دیجیتال ، در قفسه های کتاب خود ، فضای مناسب برای کتابهای واقعی را آزاد می کنم.

در مورد ایکس باکس ، من هنوز هم توسط سرویس Game Pass به طرز باورنکردنی وسوسه می شوم ، دروغ نمی گویم. بالاخره یکی می گیرم؟ شاید. من نیمی از امیدواری را دارم که شریک زندگی ام شخصاً یکی از آنها را بدست آورد ، بنابراین نیاز من به نگرانی در مورد دریافت پول بیشتر را از بین می برد. ببخشید در حالی که من این مقاله را برای مراجعه بعدی به او ارسال می کنم.

 

 

 

 

من با کی شوخی می کنم ، هر دو را می گیرم. من قبلاً Xbox Series X را پیش سفارش داده ام و قصد دارم PS5 را دریافت کنم. من به حق می توانم بگویم که این کار برای "توسعه حرفه ای" است ، به علاوه ، به نظر می رسد هر چقدر وحشتناک به نظر برسد ، من فقط دوست دارم از طریق همه منوها ، گزینه های تنظیم و خروجی و همه چیز را مرور کنم. این همان اتفاقی است که بعد از چند سال کار در CNET می افتد. به اندازه کافی مسخره ، من از بچگی هرگز به بازی های کنسول علاقه مند نبودم. پس از آتاری 2600 ، من درست به کامپیوتر رنگی Tandy TRS-80 رنگی (معروف به Trash 80) و بیشتر در PC و در دوران نوجوانی و دانشگاهی بازی می کردم ، اما حتی بیشتر از آن. بازگشت من به کنسولگری زمانی شروع شد که در اواخر دهه 1990 تبلیغ تلویزیونی زنده برای Resident Evil 2 را گرفتم و گفتم: "وای ، به نظر می رسد مثل یک فیلم جورج رومرو است ، من باید یکی از آن ها را بگیرم ..." Less than یک سال بعد ، من در یک وب سایت اولیه بازی های ویدیویی (UGO.com) کار می کردم و نسخه Sega Dreamcast را پوشش می دادم ، بنابراین از آن زمان تاکنون همه کنسول ها را داشته ام ، از RROD Xbox 360 گرفته تا Wii U غبار آلود. من از سری S چشم پوشی می کنم ، و دیگر نیازی به تلویزیون OLED 4K LG ندارم (احتمالاً متداول ترین تلویزیون در میان ویراستاران CNET) و صادقانه بگویم ، از شروع بازی بازی در هر دو کنسول هیجان زده نیستم. هیچ الزامی برای من وجود ندارد و حتی نسخه بعدی Cyberpunk 2077 نیز وجود ندارد. من دوست دارم که مرد عنکبوتی خود را پس انداز کنم تا به PS5 منتقل شوم ، اما این مورد به همان اندازه که من به سازگاری معکوس اهمیت می دهم. من به طور کلی علاقه کمتری به مرور دوباره بازی های قدیمی دارم. آنها هرگز به اندازه یادآوری شما خوب نیستند. اگر نگران بازی Perfect Dark یا Halo 1 یا مواردی از این دست در کنسول جدید برای سال 2020 هستید ، ممکن است فقط یک جهش کامل داشته باشید و بازی Gloomhaven را شروع کنید.
 
 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۶
mohsen kermani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی